FAQ

Ogólne informacje o produktach Australian Bodycare
Czy produkty są wegańskie?

Wszystkie produkty są w 100% wegańskie - z wyjątkiem Rescue Cream i Barrier Cream, które zawierają wosk pszczeli.

Czy produkty zawierają parabeny?

Wszystkie nasze produkty są w 100% wolne od parabenów i innych substancji zaburzających funkcjonowanie układu hormonalnego

Czy produkty zawierają perfumy?

Olejek z Drzewa Herbacianego naturalnie zawiera niewielką ilość substancji zapachowych Limonen i Linalol.

Warianty produktu z Miętą zawierają też Linalol i Limonen, natomiast warianty Mirt Cytrynowy zawierają również substancje zapachowe Cytral i Geraniol.

Produkty zawierają tylko substancje zapachowe, które naturalnie występują w składnikach aktywnych.

Czy produkty są testowane dermatologicznie?

Tak, wszystkie nasze produkty są testowane dermatologicznie, dlatego możemy zagwarantować, że są one przyjazne dla skóry. Produkty są odpowiednie dla większości typów skóry - w tym delikatnej i wrażliwej.

Jakie składniki zawierają produkty?

Starannie dobieramy i zestawiamy składniki naszych produktów, aby skutecznie działały na każdy problem skóry. Pełna lista składników każdego produktu jest dostępna w pozycji menu Informacje na stronie konkretnego produktu.

Jaka jest zawartość Olejku z Drzewa Herbacianego w produktach?

Ilość Olejku z Drzewa Herbacianego różni się nieznacznie między produktami. Od 1992 roku zajmujemy się rozwiązywaniem problemów związanych z pielęgnacją skóry, dlatego mamy wieloletnie doświadczenie w dodawaniu odpowiedniej ilości Olejku z Drzewa Herbacianego, tak aby zapewnić optymalne, przyjazne dla skóry i antybakteryjne działanie produktów.

Czy mogę używać produktów, jeśli jestem w ciąży?

Prawie wszystkie nasze produkty są zatwierdzone pod kątem bezpieczeństwa dla kobiet w ciąży i karmiących. Jedynym wyjątkiem jest Corn Stick, ponieważ zawiera kwas salicylowy, którego nie zaleca się kobietom w ciąży.

Czy produkty są odpowiednie dla dzieci?

Wszystkie nasze produkty są dopuszczone do stosowania u dzieci od 3 roku życia.

Czy możesz używać produktów na zwierzętach?

Nie mamy doświadczenia w stosowaniu naszych produktów u zwierząt, dlatego nie możemy zalecać ani udzielać żadnych wskazówek w tym zakresie.

Czy produkty były testowane na zwierzętach?

Nie, żaden z naszych produktów nie był testowany na zwierzętach. Zabrania się testowania produktów kosmetycznych na zwierzętach w UE, a wszystkie nasze produkty są oczywiście w 100% wolne od okrucieństwa.

Zamawianie, płatność i zwroty
Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym?

Zamówienie w naszym sklepie internetowym jest łatwe. Po prostu dodaj produkty, które chcesz kupić do koszyka i przejdź do kasy, gdy będziesz gotowy.

W koszyku możesz zmienić ilość lub, jeśli to konieczne, usunąć wszystkie te artykuły, których już nie potrzebujesz. Następnie przejdź do kasy, wprowadź swoje dane, wybierz dostawę i zakończ płatność.

Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Jakie rozwiązania płatnicze oferujecie?

W sklepie internetowym możesz płacić kartą Visa, MasterCard, American Express, Google Pay, Apple Pay i PayPal.

Mam kod rabatowy - jak go wykorzystać?

Przechodząc do kasy z koszyka, możesz wprowadzić kod rabatowy w polu po prawej stronie ekranu.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z zastosowaniem kodu rabatowego, skontaktuj się z nami tutaj.

Pamiętaj, że kody rabatowe są osobiste i można ich użyć tylko raz. Nie możesz udostępniać kodu rabatowego, a odsprzedaż kodów pod żadnym pozorem nie jest dozwolona.

Jakie są warunki dotyczące kodów rabatowych?

Możliwe jest użycie tylko jednego kodu rabatowego na zakup, a różnych kodów rabatowych nie można łączyć. Cała wartość kodu rabatowego musi zostać wykorzystana od razu, a my nie zwracamy, ani nie wypłacamy, nadwyżki.

Kod rabatowy może i musi być użyty tylko raz na klienta.

W niektórych przypadkach mogą obowiązywać inne warunki lub ograniczenia dotyczące korzystania z kodów rabatowych. W takim przypadku zostanie to wyraźnie określone w warunkach opisanych przy wydawaniu kodu rabatowego.

Kodów rabatowych nie można wymienić na gotówkę. Oczywiście, możesz skorzystać z gwarancji satysfakcji przy zamówieniach opłaconych kodem rabatowym. W takich przypadkach zostanie wydany nowy kod rabatowy, który można wykorzystać jako płatność za nowe zamówienie.

Kody rabatowe są osobiste i nie można ich odsprzedawać ani udostępniać innym. Przeniesienie lub odsprzedaż kodów rabatowych jest surowo zabroniona.

Jaki jest czas dostawy zamówień?

Dostawa standardowa zajmuje 3-4 dni robocze, a ekspresowa 1-2 dni robocze.

Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach świątecznych i ustawowo wolnych od pracy.

Ile kosztuje dostawa?

Standardowa dostawa:

BEZPŁATNE dla wszystkich zamówień o wartości 159 zł lub większej - zamówienia poniżej tej kwoty mają koszt dostawy 17,99 zł.

Przesyłka ekspresowa:

BEZPŁATNE dla wszystkich zamówień o wartości 229 zł lub więcej - zamówienia poniżej tej kwoty mają koszt dostawy 29,99 zł.

Czy mogę śledzić moje zamówienie?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia.

Należy pamiętać, że niektóre zamówienia są wysyłane w dwóch lub więcej paczkach. Możesz sprawdzić, czy dotyczy to Twojego zamówienia, korzystając z linku śledzenia.

Czy mogę anulować zamówienie?

W przypadku chęci anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt za pomocą formularza kontaktowego. Możesz również zadzwonić pod numer 0045 64 47 17 96 w godzinach otwarcia. Poinformuj nas o numerze zamówienia, a my sprawdzimy, czy możliwe jest anulowanie zamówienia.

Niestety nie możemy anulować zamówienia, jeśli zostało już przetworzone lub wysłane

Czy mogę zwrócić produkty, jeśli zmienię zdanie?

Tak, mamy nieograniczone prawa zwrotu nieotwartych produktów i można je odesłać do nas bezpłatnie. Ważne jest, aby skontaktować się z nami przed zwrotem produktów.

Wypełnij formularz kontaktowy i pamiętaj o podaniu numeru zamówienia. Zorganizujemy zwrot, więc nie odsyłaj produktów, zanim nie skontaktujesz się z nami.

Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu(ów) i chcesz skorzystać z gwarancji satysfakcji, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego.

Towar / paczka uległa uszkodzeniu przy odbiorze - co mam zrobić?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli znaleźć rozwiązanie.

Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego i podanie numeru zamówienia. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Otrzymałem niewłaściwy produkt w swoim zamówieniu - co mam zrobić?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli wysłać Ci odpowiedni produkt.

Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego i podanie numeru zamówienia. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Nie otrzymałem mojej paczki - co teraz?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli znaleźć rozwiązanie.

Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego i podanie numeru zamówienia. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Moje Konto
Czym jest moje konto?

Masz możliwość założenia konta klienta w naszym sklepie internetowym. Na swoim koncie możesz przeglądać historię zamówień i śledzić status swojego zamówienia.

Nie wykorzystujemy Twoich informacji do wysyłania Ci materiałów marketingowych, biuletynów itp. (Chyba że aktywnie się na to zarejestrujesz).

Możesz przeczytać o tym, jak chronimy Twoje dane w naszej polityce prywatności.

Czy mogę śledzić moje zamówienie?

Możesz łatwo śledzić swoje zamówienie, logując się na Moje konto.

Wszystkie zamówienia są pakowane i wysyłane z magazynu Amazon, a zaraz po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia. Zwróć uwagę, że niektóre zamówienia są wysyłane w więcej niż jednej paczce - sprawdź link do śledzenia.

Jak mogę usunąć swoje konto?

Jeśli nie chcesz już mieć u nas konta klienta, możesz je usunąć, kontaktując się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

100% Satysfakcji Gwarantowane
Kupiłem produkty w waszym sklepie internetowym - czy mogę skorzystać z gwarancji satysfakcji?

Tak, możesz. Oferujemy 100% gwarancję satysfakcji na wszystkie produkty zakupione bezpośrednio w naszym sklepie internetowym. Jeśli nie jesteś zadowolony z produktów, i ich działania, po 45 dniach użytkowania, możesz skontaktować się z nami i otrzymać zwrot pieniędzy.

Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i podanie numeru zamówienia oraz numeru partii reklamowanych produktów. Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko otrzymamy i rozpatrzymy Twoją reklamację.

Kupiłem produkty od jednego z Twoich sprzedawców - czy mogę skorzystać z gwarancji satysfakcji?

Nasza gwarancja satysfakcji dotyczy tylko zakupów dokonywanych w naszym własnym sklepie internetowym.

Doceniamy jednak opinie naszych klientów, dlatego prosimy o kontakt z nami i poinformowanie nas, dlaczego nie są Państwo zadowoleni z produktów.

Skorzystaj z formularza reklamacyjnego i pamiętaj o zawarciu informacji o miejscu zakupu produktów.

Jak mogę skorzystać z gwarancji satysfakcji?

Jeżeli zakupiłeś produkty w naszym sklepie internetowym i nie spełniają one Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z gwarancji satysfakcji.

Wypełnij formularz reklamacji i pamiętaj o zawarciu wszystkich istotnych informacji.

Jak tylko otrzymamy i rozpatrzymy Twoją reklamację, skontaktujemy się z Tobą.