FAQ
Ogólne informacje o produktach Australian Bodycare
Czy produkty są wegańskie?
Wszystkie produkty są w 100% wegańskie - z wyjątkiem Rescue Cream, Barrier Cream i Skin Care, które zawierają wosk pszczeli.
Czy produkty zawierają parabeny?
Wszystkie nasze produkty są w 100% wolne od parabenów i innych substancji zaburzających funkcjonowanie układu hormonalnego
Czy produkty zawierają perfumy?
Olejek z Drzewa Herbacianego naturalnie zawiera niewielką ilość substancji zapachowych Limonen i Linalol.
Warianty produktu z Miętą zawierają też Linalol i Limonen, natomiast warianty Mirt Cytrynowy zawierają również substancje zapachowe Cytral i Geraniol.
Produkty zawierają tylko substancje zapachowe, które naturalnie występują w składnikach aktywnych.
Czy produkty są testowane dermatologicznie?
Tak, wszystkie nasze produkty są testowane dermatologicznie, dlatego możemy zagwarantować, że są one przyjazne dla skóry. Produkty są odpowiednie dla większości typów skóry - w tym delikatnej i wrażliwej.
Jakie składniki zawierają produkty?
Starannie dobieramy i zestawiamy składniki naszych produktów, aby skutecznie działały na każdy problem skóry. Pełna lista składników każdego produktu jest dostępna w pozycji menu Informacje na stronie konkretnego produktu.
Jaka jest zawartość Olejku z Drzewa Herbacianego w produktach?
Ilość Olejku z Drzewa Herbacianego różni się nieznacznie między produktami. Od 1992 roku zajmujemy się rozwiązywaniem problemów związanych z pielęgnacją skóry, dlatego mamy wieloletnie doświadczenie w dodawaniu odpowiedniej ilości Olejku z Drzewa Herbacianego, tak aby zapewnić optymalne, przyjazne dla skóry i antybakteryjne działanie produktów.
Czy mogę używać produktów, jeśli jestem w ciąży?
Prawie wszystkie nasze produkty są zatwierdzone pod kątem bezpieczeństwa dla kobiet w ciąży i karmiących. Jedynym wyjątkiem jest Corn Stick i T-Zone Peeling, ponieważ zawiera kwas salicylowy, którego nie zaleca się kobietom w ciąży.
Czy produkty są odpowiednie dla dzieci?
Wszystkie nasze produkty są dopuszczone do stosowania u dzieci od 3 roku życia.
Czy możesz używać produktów na zwierzętach?
Nie mamy doświadczenia w stosowaniu naszych produktów u zwierząt, dlatego nie możemy zalecać ani udzielać żadnych wskazówek w tym zakresie.
Czy produkty były testowane na zwierzętach?
Nie, żaden z naszych produktów nie był testowany na zwierzętach. Zabrania się testowania produktów kosmetycznych na zwierzętach w UE, a wszystkie nasze produkty są oczywiście w 100% wolne od okrucieństwa.
Zamawianie, płatność i zwroty
Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym?
Zamówienie w naszym sklepie internetowym jest łatwe. Po prostu dodaj produkty, które chcesz kupić do koszyka i przejdź do kasy, gdy będziesz gotowy.
W koszyku możesz zmienić ilość lub, jeśli to konieczne, usunąć wszystkie te artykuły, których już nie potrzebujesz. Następnie przejdź do kasy, wprowadź swoje dane, wybierz dostawę i zakończ płatność.
Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Jakie rozwiązania płatnicze oferujecie?
W sklepie internetowym możesz płacić kartą Visa, MasterCard, American Express, Google Pay, Apple Pay i PayPal.
Mam kod rabatowy - jak go wykorzystać?
Przechodząc do kasy z koszyka, możesz wprowadzić kod rabatowy w polu po prawej stronie ekranu.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z zastosowaniem kodu rabatowego, skontaktuj się z nami tutaj.
Pamiętaj, że kody rabatowe są osobiste i można ich użyć tylko raz. Nie możesz udostępniać kodu rabatowego, a odsprzedaż kodów pod żadnym pozorem nie jest dozwolona.
Jakie są warunki dotyczące kodów rabatowych?
Możliwe jest użycie tylko jednego kodu rabatowego na zakup, a różnych kodów rabatowych nie można łączyć. Cała wartość kodu rabatowego musi zostać wykorzystana od razu, a my nie zwracamy, ani nie wypłacamy, nadwyżki.
Kod rabatowy może i musi być użyty tylko raz na klienta.
W niektórych przypadkach mogą obowiązywać inne warunki lub ograniczenia dotyczące korzystania z kodów rabatowych. W takim przypadku zostanie to wyraźnie określone w warunkach opisanych przy wydawaniu kodu rabatowego.
Kodów rabatowych nie można wymienić na gotówkę. Oczywiście, możesz skorzystać z gwarancji satysfakcji przy zamówieniach opłaconych kodem rabatowym. W takich przypadkach zostanie wydany nowy kod rabatowy, który można wykorzystać jako płatność za nowe zamówienie.
Kody rabatowe są osobiste i nie można ich odsprzedawać ani udostępniać innym. Przeniesienie lub odsprzedaż kodów rabatowych jest surowo zabroniona.
Jaki jest czas dostawy zamówień?
Dostawa zajmuje 1-2 dni robocze
Ile kosztuje dostawa?
Darmowa wysyłka powyżej 199,00 zł
Dostawa 39,00 zł, jeśli wartość zamówienia mieści się w przedziale 0,00 - 99,00 zł
Dostawa 29,00 zł, jeśli wartość zamówienia mieści się w przedziale 99,00 - 199,00 zł
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia.
Należy pamiętać, że niektóre zamówienia są wysyłane w dwóch lub więcej paczkach. Możesz sprawdzić, czy dotyczy to Twojego zamówienia, korzystając z linku śledzenia.
Czy mogę anulować zamówienie?
W przypadku chęci anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt za pomocą formularza kontaktowego. Możesz również zadzwonić pod numer 0045 64 47 17 96 w godzinach otwarcia. Poinformuj nas o numerze zamówienia, a my sprawdzimy, czy możliwe jest anulowanie zamówienia.
Niestety nie możemy anulować zamówienia, jeśli zostało już przetworzone lub wysłane
Czy mogę zwrócić produkty, jeśli zmienię zdanie?
Tak, mamy nieograniczone prawa zwrotu nieotwartych produktów i można je odesłać do nas bezpłatnie. Ważne jest, aby skontaktować się z nami przed zwrotem produktów.
Wypełnij formularz kontaktowy i pamiętaj o podaniu numeru zamówienia. Zorganizujemy zwrot, więc nie odsyłaj produktów, zanim nie skontaktujesz się z nami.
Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu(ów) i chcesz skorzystać z gwarancji satysfakcji, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego.
Towar / paczka uległa uszkodzeniu przy odbiorze - co mam zrobić?
Skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli znaleźć rozwiązanie.
Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego i podanie numeru zamówienia. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Otrzymałem niewłaściwy produkt w swoim zamówieniu - co mam zrobić?
Skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli wysłać Ci odpowiedni produkt.
Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego i podanie numeru zamówienia. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Nie otrzymałem mojej paczki - co teraz?
Skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli znaleźć rozwiązanie.
Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego i podanie numeru zamówienia. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Moje Konto
Czym jest moje konto?
Masz możliwość założenia konta klienta w naszym sklepie internetowym. Na swoim koncie możesz przeglądać historię zamówień i śledzić status swojego zamówienia.
Nie wykorzystujemy Twoich informacji do wysyłania Ci materiałów marketingowych, biuletynów itp. (Chyba że aktywnie się na to zarejestrujesz).
Możesz przeczytać o tym, jak chronimy Twoje dane w naszej polityce prywatności.
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
Możesz łatwo śledzić swoje zamówienie, logując się na Moje konto.
Wszystkie zamówienia są pakowane i wysyłane z magazynu Amazon, a zaraz po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia. Zwróć uwagę, że niektóre zamówienia są wysyłane w więcej niż jednej paczce - sprawdź link do śledzenia.
Jak mogę usunąć swoje konto?
Jeśli nie chcesz już mieć u nas konta klienta, możesz je usunąć, kontaktując się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
100% Satysfakcji Gwarantowane
Kupiłem produkty w waszym sklepie internetowym - czy mogę skorzystać z gwarancji satysfakcji?
Tak, możesz. Oferujemy 100% gwarancję satysfakcji na wszystkie produkty zakupione bezpośrednio w naszym sklepie internetowym. Jeśli nie jesteś zadowolony z produktów, i ich działania, po 100 dniach użytkowania, możesz skontaktować się z nami i otrzymać zwrot pieniędzy.
Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i podanie numeru zamówienia oraz numeru partii reklamowanych produktów. Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko otrzymamy i rozpatrzymy Twoją reklamację.
Kupiłem produkty od jednego z Twoich sprzedawców - czy mogę skorzystać z gwarancji satysfakcji?
Nasza gwarancja satysfakcji dotyczy tylko zakupów dokonywanych w naszym własnym sklepie internetowym.
Doceniamy jednak opinie naszych klientów, dlatego prosimy o kontakt z nami i poinformowanie nas, dlaczego nie są Państwo zadowoleni z produktów.
Skorzystaj z formularza reklamacyjnego i pamiętaj o zawarciu informacji o miejscu zakupu produktów.
Jak mogę skorzystać z gwarancji satysfakcji?
Jeżeli zakupiłeś produkty w naszym sklepie internetowym i nie spełniają one Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z gwarancji satysfakcji.
Wypełnij formularz reklamacji i pamiętaj o zawarciu wszystkich istotnych informacji.
Jak tylko otrzymamy i rozpatrzymy Twoją reklamację, skontaktujemy się z Tobą.