Warunki sprzedaży

Dostawa 
Dostawa standardowa (3–4 dni): Darmowa 

Warunki dostawy dotyczą Polski.

UWAGA! Jeśli nie otrzymali Państwo przesyłki w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia, prosimy o jak najszybszy kontakt.

Gwarancja 100% satysfakcji
Przetestowaliśmy nasze produkty i wiemy, co potrafią. Dlatego na wszystkie udzielamy gwarancji satysfakcji. - Czytaj więcej - kliknij tutaj

Polityka zwrotów
Mają Państwo nieograniczone prawo zwrotu nieotwartych produktów i mogą Państwo zwrócić je bezpłatnie – w razie chęci skorzystania z tego prawa proszę wysłać e-mail na adres  info@australian-bodycare.com Nie zwracamy kosztów zakupu otwartych produktów, jeśli zwrot nastąpił po upływie okresu, dla którego oferujemy gwarancję 100% satysfakcji.

Nie przyjmujemy artykułów zwracanych za pobraniem. Przed zwrotem produktu(-ów) należy skontaktować się z Australian Bodycare pod adresem info@australian-bodycare.com, aby uzyskać etykietę zwrotną. Produkt należy wysłać odpowiednio zapakowany, z dołączoną kopią faktury, oraz wyraźnie napisać, że chcą Państwo skorzystać z prawa do rezygnacji i otrzymać zwrot kosztów produktu.

Powyższe zasady zwrotu dotyczą wszystkich artykułów sprzedawanych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Sposoby płatności
Zamówienia można opłacać, korzystając z następujących metod:

Karta kredytowa
Akceptujemy płatności kartami Visa, Mastercard oraz Eurocard. Australian Bodycare korzysta z bramki płatniczej Quickpay.dk.
Komunikacja z tym rozwiązaniem płatniczym została przetestowana przez Nets. Wszystkie dane karty są przekazywane w zaszyfrowanej formie.

PayPal
Akceptujemy płatności poprzez PayPal.

Informacje o produktach:
Wszystkim produktom Australian Bodycare towarzyszą informacje o najważniejszych właściwościach produktów. Więcej informacji oraz odpowiedzi na pytania dotyczące dostępnych informacji można uzyskać, wysyłając e-mail do Australian Bodycare pod adres: info@australian-bodycare.com

Ceny:
Wszystkie ceny zawierają 23% podatku VAT. Informacja o kosztach dostawy i kosztach manipulacyjnych jest widoczna na stronie koszyka.

Zamówienie:
Przedstawienie artykułów wraz z cenami na stronie Australian Bodycare nie stanowi wiążącej oferty, a jedynie zaproszenie do składania ofert.
Zamówienie przez Kupującego dóbr od Australian Bodycare nie stanowi wiążącego przyjęcia, a raczej wiążącą ofertę zakupu dóbr na podanych warunkach, skierowaną do Australian Bodycare.

Do zawarcia wiążącej umowy pomiędzy Kupującym a Australian Bodycare dochodzi dopiero, gdy Australian Bodycare zaakceptuje ofertę złożoną przez Kupującego poprzez potwierdzenie zamówienia. Australian Bodycare zastrzega sobie prawo odrzucenia zamówień, których wielkość sugeruje, że nie są składane na użytek prywatny. Wszystkie oferty zależą od dostępności produktów. Czasem konieczne może być podzielenie zamówienia na kilka dostaw. W takich wypadkach Australian Bodycare informuje o tym Kupującego.

Płatność:
Dane wprowadzane przez Państwa podczas zakupów są wysyłane bezpośrednio do PBS (usługi polecenia zapłaty) w zaszyfrowanej formie (SSL) tak, że tylko Państwo i PBS możecie je odczytać. W związku z tym nikt inny nie widzi ani nie zapisuje Państwa danych. Gdy dokonują Państwo płatności za pośrednictwem Dankort (kartą debetową) lub kartą kredytową, kwota jest pobierana z Państwa konta, gdy tylko artykuł opuści Australian Bodycare.

Reklamacje:
Zgodnie z duńską Ustawą o Sprzedaży Dóbr Australian Bodycare przyznaje 2-letnie prawo do złożenia reklamacji, licząc od daty faktury, obejmujące wady fabryczne i materiału.

Wyłączenie odpowiedzialności i gwarancja:
Australian Bodycare ułatwia Państwu uzyskanie potrzebnych informacji na innych stronach internetowych poprzez łącza. Te strony internetowe pozostają poza kontrolą Australian Bodycare. W związku z tym w żadnym zakresie nie ponosimy odpowiedzialności za treść tychże stron.

Informacje dotyczące zamawianych dóbr, pochodzące z takich stron, nie są zawarte w opisach zamawianych dóbr w umowie pomiędzy Kupującym i Australian Bodycare.

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za straty bezpośrednie lub pośrednie, wynikające z opóźnienia w dostawie zamówionych dóbr bądź z jakichkolwiek wad zamówionych dóbr, jeśli opóźnienie lub wady są spowodowane działaniem lub zaniechaniem ze strony Kupującego lub okolicznościami będącymi poza kontrolą Australian Bodycare, takimi jak: wojna, zamieszki, przemoc, pożar, interwencja rządu, zajęcie, ograniczenia walutowe, spory pracownicze wszelkiego rodzaju, w tym strajki i lokauty itp.

Australian Bodycare nie zapewnia niezależnej gwarancji na zamówione dobra, a Kupujący otrzymuje wyłącznie gwarancje wydane Kupującemu przez producenta.

Zakupy online
Dokonując u nas zakupów, podają Państwo dane osobowe. Obejmują one w szczególności:

– imię i nazwisko
– adres pocztowy
– adres e-mail
– numer telefonu
– dane płatnicze

Przetwarzamy te dane osobowe podczas przetwarzania Państwa zamówienia, ponieważ jest to niezbędne, abyśmy mogli dopełnić transakcji z naszej strony, oraz przez ograniczony czas później dla zapewnienia, że wszystko poszło tak, jak powinno. Gdy tylko dane te nie są już potrzebne, są usuwane z naszego systemu. Wszelkie dane są usuwane po upływie pięciu lat. Ponieważ oferujemy nieograniczone prawo zwrotu produktów, dane są przechowywane przez okres pięciu lat.

W przypadku zamówienia dostawy dane obejmujące Państwa imię i nazwisko, adres, numer telefonu oraz adres e-mail są udostępniane firmie kurierskiej w celu dostarczenia zakupów.

Możliwość zmiany:
Australian Bodycare zastrzega sobie prawo zmiany i aktualizowania warunków dotyczących tej strony internetowej. Dlatego ważne jest, aby na bieżąco zapoznawali się Państwo z wszelkimi zmianami.

Niewłaściwe użycie:
Ta strona internetowa jest własnością i jest obsługiwana przez Australian Bodycare. Strona została stworzona na użytek prywatnych kupujących. Wszystkie elementy strony – tekst, zdjęcia, prezentacje graficzne itp. – są chronione prawem autorskim i w związku z tym nie wolno ich kopiować, pobierać ani udostępniać. Wszelkie niewłaściwe użycie strony Australian Bodycare będzie zgłaszane policji.