Przetestowaliśmy nasze produkty i wiemy, na co je stać. Dlatego oferujemy gwarancję satysfakcji na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym.
Cenimy zadowolenie klienta i gwarantujemy najwyższą jakość. Dlatego jeśli kiedykolwiek nie będziesz zadowolony z otrzymanych produktów, możesz skorzystać z naszej nieograniczonej czasowo gwarancji satysfakcji.
Jak korzystać z gwarancji satysfakcji:
Przed odesłaniem czegokolwiek należy zawsze najpierw skontaktować się z nami. Przejdź do tej strony, aby rozpocząć składanie reklamacji.
Mają Państwo nieograniczone prawo zwrotu nieotwartych produktów i mogą Państwo zwrócić je bezpłatnie – w razie chęci skorzystania z tego prawa proszę wysłać e-mail na adres info@australian-bodycare.com. Nie zwracamy kosztów zakupu otwartych produktów, jeśli zwrot nastąpił po upływie okresu, dla którego oferujemy gwarancję 100% satysfakcji.
Nie przyjmujemy artykułów zwracanych za pobraniem. Przed zwrotem produktu(-ów) należy skontaktować się z Australian Bodycare pod adresem info@australian-bodycare.com, aby uzyskać etykietę zwrotną. Produkt należy wysłać odpowiednio zapakowany, z dołączoną kopią faktury, oraz wyraźnie napisać, że chcą Państwo skorzystać z prawa do rezygnacji i otrzymać zwrot kosztów produktu. Jeśli nie skontaktują się Państwo z nami przed dokonaniem zwrotu – na przykład w przypadku nieodebrania przesyłki z paczkomatu, sklepu itp. – z Państwa zamówienia zostanie potrącona opłata serwisowa w wysokości 39,99 zł.
Gwarancja satysfakcji ma zastosowanie wyłącznie w przypadku zakupu produktów w naszym sklepie internetowym.
Zawsze zapraszamy do ponownego zakupu naszych produktów
Nawet jeśli skorzystasz z naszej gwarancji satysfakcji, zawsze możesz do nas wrócić.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej gwarancji satysfakcji, możesz skontaktować się z nami na tej stronie.
Oczywiście klient może zmienić zdanie. W związku z tym nie ma limitu czasowego na zwrot lub wymianę produktów zakupionych na australian-bodycare.dk, o ile znajdują się one w oryginalnym opakowaniu.
Do zwrotu produktów potrzebny jest numer zamówienia. Dlatego zawsze pamiętaj o podaniu numeru zamówienia podczas składania reklamacji.
Oczywiście pokryjemy koszty przesyłki, jeśli chcesz zwrócić produkty. Przed wysłaniem produktów należy zawsze skontaktować się z nami. Skontaktuj się z nami tutaj, aby otrzymać etykietę zwrotną.
Popularne wyszukiwania
Cena wyjściowa to, ile zapłaciłbyś, kupując produkty indywidualnie. To pokazuje, ile zaoszczędzisz, kupując produkty jako zestaw.
Ulubione produkty klientów
Ostatnio oglądane
Pick country